London; Shopping

 
Jag vet inte vad jag förväntade mig, men jag blev väldigt nöjd med det jag fick med mig!! Grejen är också att bara att ha sett de här stora affärerna är en upplevelse i sig. Jag menar, det fanns ett Nike-varuhus med 4 våningar endast nike, och samma sak med Victoria's Secret osv. Mest hittade jag faktiskt på Primark, jag hade ingen aning om vad det var innan utan bara att de hade en massa kläder. Och det räcker inte ens för att förklara hur mycket de hade. Det var helt sjukt, och allt var så billigt också??? Haha. 
Grejen var att det var liksom svårt att shoppa tyckte jag. Det var så mycket folk, hög musik osv, så man blev bara stressad. Men på Primark bestämde jag mig för att verkligen titta ordentligt haha. 
Det vi alla tre tillsammans köpte. 
Mina grejer, tre linnen, ett från Topshop, dock var ett från Primark för litet så mamma fick det, haha. Den blommiga tröjan är en oversized kort t-shirt, ett par shorts och två vanliga t-shirts från Primark. Och ett par löparskor då mina är helt slut. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonytjej.blogg.se

Innebandy, vardag, fotografi, bakning

RSS 2.0